tisdag 1 maj 2012

Stängt p.g.a solsken

Äntligen, sol!
Idag har jag bara haft en underbar dag i solen, fixat balkongen så nu är vårat sommar-rum klart att användas, förhoppningsvis varje kväll tills i september!


Nu har jag i alla fall fått lite ledighet, har varit otroligt skönt efter dessa hektiska veckor. Men imorgon är det dax igen, fullt ös! :)


Jag har nu kommit en bra bit på vägen om hur jag ska lösa problemet med att jag inte får plats med alla kunder, så snart kommer ni kunna gå till mig även fredagar, kanske vissa lördagar !? :)
Kommer bli superskönt att inte behöva jobba så många timmar varje dag, även jag behöver vila ibland.
Så problemen löser sig nu, one way or another. :)


Med det så bjuder jag på en bild från min plats i solen, med mysigaste utsikten mitt i Stockholms innerstad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar