söndag 22 april 2012

Blogginlägg från min nya dator !

Sådär, nu har jag äntligen fått igång min nya MacBook.
Efter att ha legat i kartongen i 2 vekor har jag äntligen fått hjälp med att installera allt, så nu finns allt i datorn istället! Fantastiskt skönt.
Jag hoppas med den här att jag ska kunna hinna med att skriva lite oftare här inne med, eftersom jag kommer hem vid 8-9 tiden på kvällarna varje dag så finns det ju ingen tid att uppdatera.

Min nya <3


Som många av er har märkt så har jag nästan inga tider kvar nu i veckorna, jag gör mitt bästa för att jobba så många timmar som det går men alla kunder får endå inte plats.
Jag behöver ju självklart utöka mina dagar så jag hinner med allt, by by lediga fredagar!
Men problemet är som sagt att jag inte har möjlighet att hyra in mig på fredagar där jag är nu som det ser ut.
Men jag jobbar stenhårt för att hitta en lösning på det här problemet, det är ju faktiskt bara positivt att jag har så mycket att göra :)

Men en löning är på väg, jag har haft möten, spännande möten och framtiden ser ljus ut.
Jag lovar att jag ska få till något bra innan sommaren, så alla mina kunder som redan går hos mig och ni som väntar på att få en tid hos mig ska få fina fransar i sommar!


Veckan som kommer blir det fullt ös + att jag väntar på lite besked över hur min framtid kommer se ut. Spännande och roligt!
Jag kan knappt vänta..... YEY, snart är det måndag  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar