torsdag 19 april 2012

Jag vill ha dig BABY!

På något vis är det den här låten som fått mig lycklig varje morgon den här veckan.
Den har spelats på högsta volym i mina hörlurar hela vägen till jobbet kl 07.00 varje dag.
Jag har skuttat glad och pigg fram på gatorna och inte brytt mig ett dugg över att säkert hela stan har hört vad jag lyssnat på.





Jag kan inte hjälpa att jag bara ÄLSKAR det här, oh oh oh! 
Småfåningt och bara helt underbart, för alla har vi väl ett ex som var något extra, den där supersnygga-personen som man tycker man ser imellanåt. Som får en tänka på dom bra stunderna man hade tillsammans och helt glömma dom dåliga.
"Det finns alltid nån jag möter som har just dina drag, ansikten som väcker minnen av då det var du och jag"
Sen tar Carola i så det nästan skär i hörlurarna, jag får rysningar på ryggen så jag tror jag ska gå av...... och ser dig ÖVEEEERAAAAAAAAALT! 
ÅÅHÅ <3 så bra!




Jag är igentligen inte så imponerad av kändisar, visst jag ser upp till alla som är duktiga på det dom gör, men jag är inte killen som får pirr i magen när jag möter Pernilla Wahlgren på stan, eller som är närvös när man ska ha en tv-kändis och fixa fransar på.
Men när det kommer till Carola då blir jag helt startruck, den stjärn-statusen hon har är det sällan man ser, hon är en av dom få riktiga "kändisar" vi har i Sverige enligt mig.
Sen hennes utseende, hur snygg är hon inte ?



Så sanning att säga, jag är väl en riktig Carola-bög helt enkelt.
Jag önskar att jag är lika snygg som henne när jag är 45, bara lite manligare kanske.. 


ÅÅÅH! JAG VILL HA DIG BABY <3



1 kommentar:

  1. jag ÄLSKAR den låten, har den som ringsignal! Den är såå bra :)

    SvaraRadera