söndag 15 april 2012

Måndag igen.

Vips så var det måndag igen!
Jag har haft en härlig helg, med träning, god mat och lite festligheter.


I lördags så var det snö-storm här i stockholm, det var väl kanske inte det härligaste, men nu måste det väl ha varit sista gången...!?


Jag vill ju ha riktig vår, sol sent på kvällarna och minst så varmt så man kan ha skinn-jacka.
Jag TÄNKER inte sätta på mig vinterjackan igen, inte på bra många månader...




Kul att det är så många som hör av sig och vill ha fransar nu, men synd bara att jag har så dåligt med tider...
Jag borde jobba fler dagar, för kan inte jobba fler timmar om dagen nu.
Som det ser ut i veckorna som kommer så är jag ju på jobbet 11-12 timmar om dagen!
Helt galet att det är så mycket att göra, men det är kul! 
Men som sagt, jag skulle behöva en dag till i veckan, så jag hinner med er alla som vill komma ! :)


Jag får se hur man ska kunna lösa det, jag får väl helt enkelt öppna en egen salong om det fortsätter såhär  :)


Jag fick föresten lite produkter från Revitalash (som kompensation för hur det blev med mina fransar) jag fick lite olika produkter, för fransar och för ögonbryn.






Ögonbryns-serumet ska bli kul att testa, men den till ögonfransarna vet jag inte vem som ska våga kleta på.. Nu när jag äntligen blivit bättre runt ögonen så kommer jag verkligen inte göra om samma misstag igen.
Tänkte man kan ju prova den på brynen med och se om det funkar, är säkerligen väldigt lika produkter i förpackningarna. 




Nu ska jag dricka en kopp kaffe och gå förbi mitt gym innan jag ska jobba.
Jösses vad tiden springer fram, typiskt mig att tro jag har all tid i världen på mig...


Vi hörs.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar