torsdag 5 april 2012

Påsk-godis

Hello.


Nu har Thobias beställt en ny dator och kommer ha mycket lättare att uppdatera min blogg !
Jag kommer ofta hem ganska sen och känner att jag inte riktigt hinner med, så det kommer bli perfekt att kunna uppdatera mitt på dagarna om man får en lucka :)


Vår-känslorna har kommit i Stockholm, telefonen ringer och fler vill få fina fransar!
Vår-fransar att flirta med på uteserveringarna som öppnat, lite självförtroende såhär när man varken är brun eller har tränat tillräckligt mycket.


Dagens absolut störta skillnad måste vara det här!
Otroligt vad lite fransar kan göra för blicken.




Samma person, samma öga. 
Inget smink eller fix. 
Bara fransar!


Med det säger jag tack och hej, glad påsk och trevlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar