torsdag 22 mars 2012

Vår, ÖGONABÖJ!





Våren är här, ja jo det snöade lite i veckan men vadfan, nu är den här. Det måste den vara !


Det är ju nu i början av våren, man känner sig sådär, osnygg..
Man är blek, håret är det fel på och man har fortfarande kvar några trivsel-kilon från vintern.


Men jag blir endå lycklig, när jag kan sätta på mig skinn jackan igen och sol brillorna!


Jag ska börja röra mig lite mer nu innan sommaren och jag har köpt en ny brun-utan-sol, jag har sytt ihop mina gamla piercing ärr ( ska berätta mer om det senare )
Så jag tror endå att jag är redo, snart att möta våren och sommaren! Känner att musiken på min dator har bytts ut mot gladare toner och jag har inga som helst problem att skutta ur sängen!


Men en vårstädning ska nog sitta fint, lite mer promenader, nyttigare mat och någon ansiktsbehandling!
I år ska jag möta våren med glädje och inte med ångest över att man snart ska trava runt i badbyxor och att man är vit som snön som precis försvann!


Så några av mina absoluta måsten och när våren står för dörren är:


Långpromenad eller powerwalk på morgonen, och liten mindre lunch på dagen. Plattar till magen lite extra så man kommer i dom där smal-jeansen som man bara älskar på sommaren!


sunkissed body lotion från apoteket
fantastisk, inga fula fläckar och man blir absolut inte orange, stort + är också att den inte stinker så mycket som vanliga brun-utan-sol brukar göra.




Ett par nya sol-glasögon!


det är ju något som alltid piggar upp, man kan gömma sig lite bakom tonade glas och känna sig lite snyggare nu när man kanske inte är på topp.


Så jag tror jag börjar idag, eller på måndag. Jag är i alla fall otroligt vår-lycklig, och det hoppas jag ni med är !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar