fredag 9 december 2011

Helg igen!

Efter en vecka med massa trevliga pratstunder och fina fransar har jag nu snart helg.
Administrativ fredag, sortera kvitton och öppna brev, det är mycket roligare att vara på jobbet... 


Men jag tänkte bjuda på något som jag glatt mig åt nu den här veckan!
Mina kunders fransar sitter som berget ! ;D
Flera kunder den här veckan som ska fylla på och det ser jättebra ut efter 4-5 veckor ! KUL!
Man ser att dom har verkligen tagit hand om dom och varit försiktiga! 
Jag kunde inte låta bli att ta en bild på hur en av mina kunders fransar såg ut efter 5 veckor!

Varför jag just valde den här kunden är för att jag sa till henne
-"om du vill ha så här långa fransar måste du räkna med att dom faller av snabbare"
5 veckor senare så kan jag ju själv tycka att det fortfarande ser riktigt bra ut!
Dax att fylla på men endå så är det ju inte alls fult!
Så roligt att se att fransarna sitter och att alla kunder gör sitt bästa för att hålla dom snygga!


Sen får man ju inte glömma..
Du kanske har frågor om ögonfransarna eller våra andra behandlingar?
Kanske vill köpa ett presentkort till någon du tycker om ?
Kom in och få lite glögg och pepparkakor och kolla hur vi jobbar !




På tal om våra behandlingar!
Jag rekommenderade en av mina vänner att fixa sina läppar hos duktiga Daniella som jag jobbar tillsammans med!
Dom blev så bra, så om ni funderar på en fillers-behandling så kan jag verkligen rekommendera Daniella!
Noggrann och estetisk, inger ett så stort lugn att själva behandlingen inte alls är varken obehaglig eller smärtsam!

    före
   efter

Samma läppar bara lite fylligare och snyggare!
+ att jag vet att hon kommer ha riktigt trevliga erbjudanden och rabatter nu innan jul!
Passa på att komma in och prata med henne på söndag.
Kolla in hennes hemsida här  : Renewskin

Vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar