torsdag 15 december 2011

STORT TACK

Jag har funderat, över livet, över jobbet, vad som betyder något.


En av mina medarbetare hittade i veckan att en tjej använder sig av bilder på fransförlängning som jag har gjort för att marknadsföra sig själv.
Först kände jag att det inte riktigt kändes rätt, men nu tar jag det som en komplimang.


Jag har fått lite insikt nu när jag jobbar för mig själv, för min och mina kunders skull.
Det är inte alls jobbigt att gå till jobbet och jag kollar inte klockan en enda gång på dagen och undrar när jag får gå hem..


Jag har insätt att allt innan, pressen "gör si" "gör så" inte var så viktigt.
Jag gör som jag vill och känner för och det går ju så lätt och så rätt.


Jag vill passa på att tacka alla som stöttat mig för att göra det här, alla som skrivit så fint om mig på sina bloggar och mina underbara medarbetare som har gjort allt det här mycket lättare!
Jag vill tacka alla kunder för era fina tack-mail, söta sms osv. Dom värmer verkligen!
Det är inte ni som ska tacka det är jag, utan er hade inget av det här varit möjligt !




ett stort tack från mig till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar