onsdag 7 december 2011

Med lukt av vitlök!

Hej, nu sitter jag på jobbet och ska snart ta emot min sista kund för dagen!

Kortare dag idag, första dagen på veckor som jag kanske hinner hem innan 8 :)
Men det är så kul här, mysiga salt och hav med massa jul-stämning!
Igår hade vi lite personalmys och käkade på grill.
Jätte trevligt! Man borde unna sig sånt oftare!

Jag gjorde misstaget att käka en korv till lunch idag, mitt emot salt och hav ligger Stockholms absolut godaste korv! Günters!
Men det är så sjukt mycket vitlök i korvarna där, otroligt goda men ingen bra idé när man ska jobba med kunder..
Tur att det är min brors fru på tur, jag får trycka i mig tuggummin och andas bara inåt!

Nej nu ska jag runda av mitt första blogg inlägg från min iPad.
Tänkte säga att det är otroligt mycket att göra nu innan jul, finns bara 2 tider kvar innan julen.
Bäst att passa på om man vill bli snygg till jul, först till kvarn :)

Allt gott, Thobias !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar