söndag 20 maj 2012

shopping till nya rummet :)

Åh det är sol :)
Vi åker och shoppar!?
Nja inte riktigt så jag tänkte men jag hade inget val idag, enda dagen nu innan jag byter lokal som jag kommer hinna köpa in möbler och andra stora saker som man behöver.


Så upp tidigt för att hänga på låset, ville ju endå att det skulle gå relativt snabbt så vi skulle hinna med några timmar i solen med :)


Plötsligt händer det, allt gick som på en räkmacka.. Inga köer, inga problem alls, jag packade ner alla saker jag behövde och vandrade bort till kassan. Sen packade dom bort mina saker och körde hem dom till min dörr! Jag behövde inte ens bära kassarna hem! TOPPEN IKEA! Bra idé!


Så nu kvartår bara problemet att få ner det till nya jobbet, men det ska bli kul att få göra  i ordning allt sen, hoppas och tror att det kommer bli bra !








Nu har jag gjort klart mycket på hemsidan, nya priserna gäller från att jag börjar på Corinne and Friends. 
Dom närmaste 2 veckorna gäller dom gamla priserna.
Bokningen kommer jag sköta dom här veckorna med, sen kommer alla bokningar lättast att gå via dom.
Så nu kommer alla kunder kunna få svar när ni ringer, lite problem nu när jag nästan aldrig hinner med att svara.


Nu ska jag sola dom sista minuterna av den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar