måndag 28 maj 2012

BY THOBIAS HOS CORINNE AND FRIENDS!

På måndag börjar jag på Corinne and Friends, shit.. Oj oJ OOOJ vad fort allt går nu!


Men det här ska bli riktigt roligt, spännande och kul!
För 8 månader satt jag utan företag, med typ 2 kunder som hade hittat mig efter att jag slutade på mitt förra jobb, jag hade ingen aning om vad jag skulle göra.
Daniella såg till att jag fick träffa Anette på salt och hav SPA.. Vi pratade om att jag ville hyra in mig en dag eller två för att göra lite fransar.
Hon tyckte det lät kul, några dagar senare satte jag igång med företaget, massa pappersarbeten och massa lediga tider.
Nu sitter jag och försöker få ihop dagarna och inte jobba omänskligt många timmar per dag, jag ska sluta på salt och hav som fick mig att testa köra eget, jag ska börja jobba i sturegallerian. Jag ska fixa fransar på Corinne and Friends! :)
Kl 10.00 på måndag tar jag emot min första kund i mitt nya rum.


Ni får kolla in på Corinne and Friends hemsida nu och kolla hur dom skrivit och fixat!




Nu är det bara för mig att fixa klart rummet, shit vad spännande det här ska bli!


Helt nyrenoverat rum som jag har lyckats gjort total kaos i än så länge, men det kommer bli bra när det är klart, det är jag säker på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar