fredag 11 maj 2012

Du får fria händer, bara det blir som jag vill ha det

Godmorgon fredag!
Jag får njuta nu när jag snart inte har lediga fredagar längre. 
Men det kommer bli bra, fler tider till mina kunder och så behöver jag inte jobba så många timmar varje dag :)


Nu har jag äntligen fixat hemsidan, eller jag och jag... Snarare min hemside-kille. 
Jag tyckte det blev toppen, ni får kolla :)
Jag har lagt in Press&Media med så man kan kolla vilka som skrivit om mig osv.. :)


ByThobias.se




Men vad hände med vädret ?
Hur tänkte dom? 
Hur i hela friden ska jag nu bli lika brun som HM´s melanotan-höga badklädes modell ?



Hurra för HM, dom sitter nog och firar att det blev sånna rabalder om detta,
ja jag tycker i alla fall att det är snyggt, MUMS! Jag vill med se ut som choklad i sommar ! ;)

Nu har jag ett möte kl 11. 
Jag måste föna håret och slänga mig iväg så jag hinner.. :)
Jag berättar mer om mötet senare!


KRAM

1 kommentar:

  1. Spray tan Thobias, Spray tan! ;) Trevlig helg! Kramizar Malin

    SvaraRadera