onsdag 4 januari 2012

Inte tjugondag knut men endå dansas julen ut!

Sugen på lussebullar ?
Nja, nu räcker det ett tag, typ ett år sådär.. 


Jag gick verkligen all in här med julpyssel, gran och glitter!
Så igår fick jag nog, ut med gran och tomtar! Alla röda dukar och alla ljusslingor rullades ihop och stoppades undan.
Ser så otroligt tomt ut, rent och snyggt! Skönt


Och nu när alla paketen är öppnade, all glögg är urdrucken och vi har skålat in det nya året så känns det ganska skönt att det är över.


Så nu är det bara nyårslöfterna som står kvar, nytt år nya möjligheter!
Det är nu man igen ska börja äta nyttigt och träna, dricka massor av citronvatten och äntligen sluta röka.
Nja, det blir nog inte riktigt så.
Men jag har iaf redan tagit tag i ett av mina "löften" att göra kort där man kan skriva in kundens tid, så jag inte behöver dela ut visitkorten varje gång.
+ Att jag har inte druckit en droppe coca cola zero på hela veckan, (aja 3 dagar) men en iaf en bra början!
Sen nästa vecka ska jag börja med bikram yoga.....




Vi får se hur det blir med nyårslöften om nyttighet. 
Jag vill iaf önska alla en god fortsättning och ett gott nytt år !




2 kommentarer:

  1. God fortsättning Thobias! :) Kör nyårslöfte "sluta röka" som viktigast tycker jag. Kram!

    SvaraRadera
  2. hoppas du fick en skön start på året käre Thobias! Vad tyckte du om bikram??

    KRAM

    SvaraRadera