tisdag 24 januari 2012

Bättre januari

Hello!
Vilka dagar, underbara januari.
Kallt, varmt, snö, regn, slask!?
Jag är inte överförtjust.

Mysigt att sitta inne på saltochhavspa bland alla tända ljus.
Alla säger ju att man inte ska förvänta sig så mycket av januari, alla har dåligt med pengar och alla affärer / salonger går sämre än någonsin.
Men här är det endå full fart :)
Igår fick jag reda på att jag på bara 3 månader klättrat upp till sida 5 på Google när man söker på ögonfransförlängning i hela Sverige !
Jättekul :)

Aftonbladet var här och intervjuade mig också, jag ska vara med i deras söndagsbilaga!
Så nu får man hålla utkik efter när dom skriver, spännande att se vad det står :)

Nu ska jag dricka upp kaffet och fortsätta jobba på! :)

2 kommentarer:

  1. Skriv in här så snart du vet när det kommer ut så man har en chans att hinna köpa o läsa reportaget :)

    SvaraRadera
  2. Ja absolut :) det ska jag göra :)

    SvaraRadera