fredag 4 november 2011

DÅ KÖR VI VIDARE! :)

Hello, då kör vi!
Svårt att blogga när man har så mycket att göra..
Men jag ska INTE klaga !
Det är så otroligt roligt att så många vill prova mina fransar och att så många gillar dom och vill fortsätta fylla på dom!


Men det tar ju tid, tid och energi.
Jag har jobbar många timmar dom här dagarna, roliga timmar och otroligt vad fort tiden går när man har roligt!


Nu har jag äntligen fått mina "skötselråd" 
Lite dålig bild men dom är jättefina i verkligheten!




Nu ska jag sätta mig och beställa fransar, mer fransar! Lim och borstar behöver jag också.
Otroligt nog så känns det så roligt att beställa, då vet jag ju att det går åt :)


Jag hade ett mål, 40 kunder innan jul.
Trodde jag att jag skulle klara det ? - Tveksamt....
Men jag kollade upp det och mitt mål är redan uppnått!   : )


Nästa mål?
Att fortsätta göra alla nöjda och glada och att det fortsätter gå bra + jag kan plocka ut en hyfsad lön så jag kan köpa en Louis Vuitton plånbok som jag länge spanat in ! :)


Fler snygga förlängningar och trevliga pratstunder väntar nästa vecka.
Nu tar jag helg och så bjuder jag på en bild på en förlängning som jag gjort nyligen.
Jag tycker verkligen det gjorde otrolig skillnad. :)







Trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar