onsdag 19 oktober 2011

"Frans-magi"

Igår på kvällen kollade jag på Ghost Whisperer på tv.

Jag brukar säga att jag tycker serien är bra men att jag mest kollar för att Jennifer Love Hewitt spelar huvudrollen som tjejen som kan se och prata med spöken.

Hon är den absolut vackraste kvinna jag vet, helt otrolig.
Hon har något speciellt, hon ser snäll och oskyldig ut trots att hon är lite kaxig.
Sexig och blyg på samma gång, sådär som man bara önskar att man såg ut (om man var en tjej)
Det är något med hennes blick...

Och där kommer jag på det !
Någonstans mitt i att hon skulle rädda en serietecknares liv, få honom att inte bli överkörd, utbrister jag: WOW, hennes FRANSAR!
Hon har helt enormt snygga fransar, långa svarta och sjukt snyggt förlängda!
Jag missar helt vad som händer, om killen i serien överlever känns inte alls lika viktigt längre.. Jag kan bara inte slita blicken från hennes otroligt vackra ögon och hennes kolsvarta ögonfransar.

Så enkelt var det alltså, nog för att Jennifer är en riktigt snygg tjej, så är det hennes fransar som ger henne den otroliga sexigheten och mystiken som hon har i serien.

Jag kunde inte låta bli nu när jag fick en stund över att kolla på bilder på henne!

 Hennes egna fransar.

Bild från Ghost Whisperer
Hennes förlängda fransar, stor stor skillnad!


Hittade inga jättebra bilder, men jag tror ni förstår vad jag menar.
Det här kallar jag Frans-Magi! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar