söndag 3 juni 2012

Inga nycklar på bordet.

Oj imorgon är det invigning av mitt egna rum på Corinne and friends :)
Jag ska självklart ta med mig kamera så jag får till några snygga bilder på hur rummet blev.


Spännande det här, ser verkligen fram emot vårt samarbete. 




I helgen har jag varit i Gävle hos min underbara syster och hennes familj :)
Så idag har jag varit och fixat en ny blekskena till tänderna, så nu kommer jag kunna få fina vita tänder snart igen :)
Tack syster!




Min nya tavla till rummet, jag skulle ljuga om jag sa att det inte är lite pirrigt. Men det kanske det ska vara..

Struntar i att krossa speglar och håller mig hemma så jag slipper se svarta katter, hoppas det är långt kvar till fredag den 13 och tvi tvi... 
Nejdå, jag tar med mig turen imorgon så kommer alla små-saker falla på plats utan problem..
Blir en tidig ikväll nu, en film och lite käk så man vaknar utvilad.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar