torsdag 8 mars 2012

Melodifestival och dåligt kaffe, Godmorgon!

Veckan snackis, inte helt otippat melodifestivalen.
Ni vet den där tävlingen som ingen ser men alla har sätt?
Det känns lite som McDonalds, aldrig skulle man äta där men när man går dit så sitter endå alla där och mumsar på någon svettig cheesburgare.
Men iår tycket jag endå att fler erkänner att dom ser på melodifestivalen, det känns som dom poppat till sig och blivit lite "coolare".
Har Loreens otroligt coola nummer och Dannys sexiga kropp gjort det ok för till och med oss "vanliga" människor att kolla!?
Jag tycker det endå är intressant, vilket sjukt intresse denna enligt mig kanske-lite-för-långa tävling väcker!
Jag kollar med, och när jag druckit något glas vin så röstar jag. Hejjar och hoppas!

Men så, vem vinner.. Loreen? Ja det låter så, ALLA jag frågat är säkra på att hon vinner.
Skulle inte Danny vara årets solklara vinnare, jo... Men han hade på tok för mycket kläder på sig.. (sliter han av sig de där otroligt fula lys-kläderna så kanske han får några fler röster)
Men tro mig, Loreen vinner!


Att jag skulle göra ett inlägg om det här kunde jag aldrig tro, men vad gör man inte. Jag sitter här på ett skumpande Sj-tåg, som nog kan ha bland det äckligaste kaffet jag någonsin druckit. Snart är jag framme i Dalarna iaf, staden som är hem till min mamma och pappa, mina underbara barndoms-vänner och en jädrans massa galningar!
Det blir en bra helg, bara Loreen vinner. Gah, jag måste nog rösta..

1 kommentar:

  1. Halloj halloj!

    Tror också Loreen vinner, men Danny kunde gott ta av sig lite kläder ;)

    Trevlig helg!

    Kramizar

    SvaraRadera