onsdag 29 februari 2012

mitt dåliga bloggande, vårsol och fransar.

Jösses vad jag måste börja uppdatera oftare...
Jag vet vad du tänker, OJ fanns den där bloggen kvar !?
Jadå, det gör den. Det är bara att killen som borde sitta här och skriva lite oftare har ganska fullt upp om dagarna.
Jag klagar inte, men frihet under ansvar kanske har blivit en underbar vana istället.

Vi har gått igenom alla papper och sånt, jag vet att allt går bra!
Så varför inte njuta av lite sol, dricka lite kaffe och bara slappna av.
Ja det är nog så jag tänkt, när jag fått en stund över så låter jag den gå till mig, och bara mig.

Men jag ska ta tag i det här nu!
När jag får tid över borde jag ju göra något vettigt som jag behöver göra, inte minst sagt för att fortsätter det gå såhär så har jag snart inte mycket tid över!

Aja, nog om det... Igår var Cecilia Blankens hos mig, en av mina kunder som gått längst hos mig snart tror jag.
Så idag gick jag in på hennes blogg och såg en så snygg bild på hennes fransar som hon lade upp efter besöket så jag kunde bara inte låta bli att sno den!


Så roligt att ni är nöjda med era fransar, mina fransar, köpta fransar ?
Anyway, varför inte snygga fransar, nu när våren snart är här och allt!?
;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar