onsdag 9 november 2011

Onsdag

Hej hallo, jobbar förmiddag hemifrån idag.


Jag har precis varit ute och hämtat mina fransar :)
Beställt lite andra fransar den här gången också, självklart från Novalash men lite rakare än dom jag brukar använda. 
Blir kul att se hur dom ser ut sen.
Jag beställde ju också massa av dom jag använder mest av, så nu kan jag göra folk snygga i flera veckor till utan att behöva oroa mig  :)


lite av det jag fick hem idag




Sen har jag suttit och försökt lägga över allt i min nya Ipad.
Det ska bli så skönt att slippa alla kundregister och bokningsblock.
Toppen att ha allt på samma ställe, och snygg är den ju med ;)


rosa ipad=självklarhet när man har en rosa iphone :)


Såg mina fransar på tv igår! Cecilia Blankens var med i tv-programet Adam Live och blinkade med sina helt nygjorda ögonfransar :)
Snygg tjej med snygga fransar ;D


Nu måste jag snabba på.. Hoppas alla får en fin dag :)

1 kommentar:

  1. Halloj! Finns det någon backupfunktion för Ipad.... så du inte står där utan allt om något kraschar. Sköt om dig vännen! Kramar Malin J

    SvaraRadera