torsdag 13 oktober 2011

Hej alla!

Oj, nu ska jag sätta mig.. Idag har jag jobbat en LÅNG dag, började idag kl 08.30 med en KAMP mot dörren som bara inte vill att jag ska komma in, sen har jag haft fullt upp hela dagen, kunder - telefon- mail, sen tillslut efter att släckt alla ljusen och haft en liten kamp till med dörren för att låsa så kunde jag börja gå hemåt.... kl 20.25 !
Efter det har jag suttit och läst mail och svarat, kollat mina sms och lyssnat av min svarare på telefonen.
Tur att min underbara sambo fixade jättegod mat och nu har jag tagit mig en whisky, det är jag värd ! :)


FÖRLÅT alla som har ringt och skickat mail som jag ej har kunnat svarat på ännu, det är ett stort tryck hos mig just nu.. Men jag lovar att jag svarar på era mail, ringer upp er och gör klart allt imorgon så fort jag bara kan!
Om jag inte ringt upp er imorgon så ring mig igen, så jag inte missar någon av er :)


Imorgon bär det av till Dalarna. 
Jag är ledig och ska träffa min allra bästa vän, fixa hennes fransar och ta ett glas vin och bara mysa (lägger såklart upp bilder på hennes fransar sen)


Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar